سمینار تخصصی بازاریابی دیجیتالی در حوزه گردشگری، امروز چهارشنبه 24 مرداد در هتل لاله تهران آغاز به کار کرد.



به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه گردشگری ایران، ابراهیم لاریجانی سرپرست دفتر بازاریابی و تبلیغات سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در گفت و گو با خبرنگار میراث آریا، با اعلام این خبر افزود: «این سمینار به مدت سه روز و در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 24 الی 26 مرداد در محل هتل لاله تهران در حال برگزاری است.»

او افزود: «در این سیمنار تخصصی سه روزه، 8 کارگاه تخصصی برگزار خواهد شد و 14 ارائه مطلب خواهیم داشت.»

لاریجانی گفت: «مهمترین هدف برگزاری این سمینار تخصصی آشنایی هرچه بیشتر فعالان صنعت گردشگری با بازاریابی دیجیتالی است و به همین منظور عصر امروز نیز نشستی با حضور فعالان حوزه گردشگری و کارشناسان بازاریابی و تبلیغات در حوزه های مختلف، برگزار خواهد شد.»

او خاطر نشان کرد: «بالا بردن آگاهی فعالان صنعت گردشگری، بهره گیری از روش های نوین تبلیغاتی، استفاده از فضای مجازی در فروش محصولات و خدمات گردشگری، استفاده از فضای مجازی برای معرفی ایران و... از اهداف مهمی است که در این سمینار آن ها را دنبال می کنیم.»



 

ورود به سایت
من رو به خاطر بسپار