زمان هر پیام صوتی 8.3333333333333 دقیقه است
در اهتمام به مقوله «صیانت از حقوق شهروندی، شفاف سازی و تکریم ارباب رجوع» و در «پاسخ» به انتظارات مراجعین گرامی «سامانه رسیدگی و پاسخگويی به درخواست ها و شکایات مردمی » شرکت توسعه گردشگری ایران، راهاندازی و مورد بهرهبرداری قرارگرفته است. این سامانه دریچه ارتباطی برای طرح «شکایات، درخواستها، گزارشها، انتقادها، اعلامات و پیشنهادها» با مجموعه ما میباشد. انتظار داریم با همدلی و همکاری خود این مجموعه را در خدمترسانی با کیفیت و سریع و همچنین ارتقای بازدهی «سامانه رسیدگی و پاسخگويی به درخواست ها و شکایات مردمی» یاری نمایید.
کاربر گرامی با توجه به اینکه شکایات و درخواست ها صرفا از طریق تیکت انجام می شود،لطف نموده سوالات و مشکلات را از طریق تیکت با کارشناسان ما مطرح و پیگیری نمایید.