استفاده از خدمات گروه هتل های لاله

کمک می خوای؟

۰۹۱۲۳۴۵۶۷۸۹

بازدید معاون گردشگری کشور از غرفه شرکت توسعه گردشگری ایران در نمایشگاه ایران اکسپو 2024

علی اصغر شالبافیان، معاون گردشگری کشور، در جریان برگزاری ششمین نمایشگاه ایران اکسپو2024، از غرفه شرکت توسعه گردشگری ایران بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه گردشگری ایران، علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور در حاشیه بازدید از ششمین نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو2024 از غرفه شرکت توسعه گردشگری ایران بازدید کرد.این بازدید که با هدف بررسی آخرین دستاوردها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری انجام شد، فرصتی بود تا معاون گردشگری با نزدیکی بیشتری به فعالیت‌ها و برنامه‌های این شرکت آشنا شود.

در این بازدید که با حضور مدیران و کارشناسان شرکت توسعه گردشگری ایران همراه بود، شالبافیان از نزدیک شاهد ارائه محصولات و خدمات نوآورانه‌ای بود که می‌تواند زمینه‌ساز توسعه گردشگری پایدار در ایران باشد. ایشان همچنین با تعدادی از سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه گردشگری به گفتگو پرداخت و بر اهمیت همکاری‌های مشترک تأکید کرد.

شالبافیان در جریان این بازدید، از اهمیت نمایشگاه ایران اکسپو به عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای نمایشگاهی کشور یاد کرد و اظهار داشت که حضور فعال شرکت‌ها و سازمان‌های گردشگری در این نمایشگاه نقش مهمی در معرفی ظرفیت‌های گردشگری ایران به جامعه بین‌المللی دارد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 8.3333333333333 دقیقه است

    پیمایش به بالا